Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 2 april 2009

Vårkläder!

Hej igen!
Är det någon mer än jag som inte har ngt att ta på sig dessa dagar. Vad hade jag på mig förra våren. Det känns som om min fulla garderob gapar tom på vårkläder.
I början av veckan beklagade jag mig för maken över mitt stora problem, men fick inte mycket till tröst. " Det kvittar vad du har på dig, du är alltid finast ändå" mysigt att höra men........
I Tisdags stack jag iväg en sväng till ett köpcentra medan sonen spelade handboll. Jag tror att jag besökte alla butikerna. Jag köpte nada...... eller en sak bara. En jättetuff röd jacka på Ichi. Jag var inte i behov av en jacka men den ville med hem. Annars var det inte någonting som föll mig i smaken, varken dyrt eller billigt. Tyvärr är jag lite svårlockad då det gäller vissa butiker, ger dem inte någon chans. Är fler som jag eller? Dessutom har jag ofta bestämt vilken typ av kläder jag ska köpa, även om jag inte sett dem, mer än i fantasin då....
Kan det vara så att jag är en svårflörtad kund då jag har köpa kläder planer. Får helt enkelt åka iväg till helgen med inställningen att BARA TITTA.
Kram igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina