Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 2 april 2009

Bultande huvudvärk

Hej på er!
Om jag har huvudvärk ett par gånger om året kan det faktiskt klassas som i överkant.
Jag är lyckligt lottad.
I dag har jag i allafall fått känna på denna förfärliga känsla. Förmodligen var det en släng av migrän. Mitt högeröga började bli dimmigt och jag fick en obehagskänsla i hela kroppen. Det kändes som om ett stort oväder var på gång. Som tur var kunde jag gå hem tidigt och vår kvällskonf får jag bli uppdaterad om i morgon. Det blev sängläge och ipren. Nu ett par timmar senare känns det bättre, dvs ögat är fortfarande dimmigt men huvudvärken är mera som en vanlig sort.
Sonen min har varit i bakar tagen och det bjuds på tårta i kväll, trots att det bara är torsdag. Han har lyckats så bra i skolan med sina mål och valde som belöning att baka jordgubbstårta. Tyvärr hittade vi inga färska gubbar men det dög bra med frusna. Dock övertalade han oss att det nog blev godast med både jordgubbar och blåbär. Vi får väl se!
Kram till er alla, denna kyliga torsdagskväll. (17) :)

1 kommentar:

  1. Här är också en migränfamilj men Ipren har räddat oss ;). Önskar min son kunde överraska oss med tårta, men han ställer krav på mig!! *hörohäpna*

    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina