Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 25 april 2009

Maison Grey: Utmaning

Godmorgon! Har sovit gott och väldigt länge, Vi har köpt ny madrass så jag sover som en prinsessa, inte ens Svampbob på tv sedan kl7.30 kunde störa min skönhetssömn. Visst är det underbart att ligga under det varma täcket och halvsova, ligga i dvala. Maken är säker på att jag var en björn i mitt tidigare liv, en som tidigt gick i ide och stannade kvar längst. Hum!
Fick en härlig utmaning av min bloggisMaison Grey: Utmaning tidigare i veckan. Hoppas ni hänger på.

Tre jobb jag haft:
Expedit i ett bageri.
Lokalvårdare.
Vårdbiträde inom äldrevården. (kul, något alla borde prova)

Tre platser jag bott på:
Lund
S.Sandby
Malmö

Tre saker jag gillar att se på tv:
Äntligen hemma!
Leilas mat
Sommer

Tre favoriträtter:
Lax av alla de slag.
Vildsvinstek
Älgfilé med vitlökssmör

Tre platser där jag helst skulle vilja vara:
Med familjen på en strand i underbara Parga.
I stugan i skuggan med ett glas vin och en spännande bok.
På Legoland, ikön till någon karusell som jag egentligen inte vågar åka.

Nu är det upp till er gott folk.....
Hoppas ni får en härlig dag i solskenet. Jag ska fixa lite i trädgården och sy en madrass till vår trädgårgssoffa.
Sköt om er. Kram :) (3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina