Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 14 april 2009

Konstrundan


Det finns en härlig konstnärinna i Brösarp som heter Anna Ferreira. Hon gör de mest underbara väskor man kan tänka sig, i flera olika storlekar.
Jag har en riktigt stor som står i ett fönster och en liten som står i en hylla. Nu kunde jag inte låta bli utan köpte ytterligare tre stycken.
Det blev precis så fint som jag hoppats.
Bilden, nja kanske inte så bra som i verkligheten.......... Kom förbi på en fika, jag köpte nytt te på Tirup. Hihi!!!
Kram och tack för mig. :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när man hittar något man verkligen vill ha!! Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. När jag såg de blåa rosorna tänkte jag också på en tapet, det hade varit fint. Klicka på min besöksräknare så kommer du till deras hemsida. Du behöver bara skaffa ett konto och sedan är det gratis. Det tog lite tid att klura ut hur det fungerade men jag klarade det och jag är absolut inte så bra på datorer. Fast jag känner som du att jag lärt mig en hel del sen jag började blogga.
    Haha, jag är inne flera gånger varje dag bara för att se om jag fått någon kommentar, det är så roligt att se vad man fått för respons!
    Hoppas du hittar skorna!! Själv ska jag på Glitter och Glamor fest (stavas det så?) Och vad har man på sig då???
    Tack för makeuptipset, ska prova, låter som om det skulle bli snyggt, sen om jag fixar att göra det är en helt annan sak!
    Kram Jessica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina