Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 21 mars 2009

Lördagsshopping

Hej hopp!
Har varit en sväng på stan med en kär gammal vän. Vi har traskat runt i en massa butiker och provat en hel del vårkläder. Jag fick dock lite beslutsångest, det var så mycket jag ville köpa. Kom hem med kallingar till pojkarna, en vacker scarf till svärmor och ett stort fång tulpaner till mig själv.........
Vi åt underbar pasta med färsk svamp och bacon i ngn sås med massor av parmesanost. Det var så gott. Nu ska jag ut på en långpromenad i det kyliga vädret. Vi har en deal min vän och jag. När man har motionerat skickar man ett SMS till den andra. En bra draghjälp för oss med byxor som krympt lite i tvätten. Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade så himla ont i kroppen, det känns bättre nu när jag skärper mig och motionerar mera, men det är en bit kvar. Vad har du för draghjälp för att hitta motivationen. Kommentera gärna, jag är idel öra.

I kväll är det fest hemma hos härliga vänner. Nya klänningen åker fram och med taxi bär det av till storstan. Där bjuds det helt säkert på god mat och dryck. Sedan blir det sällskapsspel, härligt givande diskussioner och gott vin hela långa kvällen.

Kram :)

2 kommentarer:

  1. Det låter som en perfekt dag. Även om du inte shoppade så mycket till dig själv. Hoppas ni fick en härlig festkväll.

    SvaraRadera
  2. Skulle själv behöva öka på motivationen men har inget bra tips. Fast jag tycker det låter bra att man sporrar varandra! Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina