Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 21 februari 2009

Mitt i natten!

Vad säger man, godnatt eller godkväll eller vad f-n gör du uppe nu......
Gästerna har gått hem, vi borde lägga oss eller? Barnen hävdar att de skulle få vara uppe så länge de ville, maken hittade en film som nyss börjat .... vad gör man?
Dagens snöinlägg känns helt fel om man tittar ut nu. Det är snö överallt, jätte vackert och orört. Gudnåde den som traskar runt i min trädgård i natt.Snön ska få vara orörd och vacker i minst tio timmar till. Sedan är det mina barns lyckoträff att traska runt. Kanske tar jag mig en tur innan de vaknar. Haha!!
Sov Gott! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina