Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 7 november 2016

Denise Rudberg

Godmorgon kära du!
Måndag och jag har sovmorgon! 
Sitter vid köksbordet med mitt kaffe och skrollar lite i min bokhylla på Spotify. Det finns många böcker som väntar på att bli lästa/ lyssnade på, men ingen som lockar mig just nu. Är precis färdig med Keplers " kaninjägaren " och den var jätte bra. . Gillar du deckare?


Igår var Denise Rudberg gäst i fyrans morgonsoffa. Denise är en av de författare som jag tokälskar. Hon skriver precis så som jag vill kunna göra. Jag älskar hennes interiörer, hennes humor och hennes val av personligheter. Hon blandar personer och deras sätt att vara på ett spännande sätt. Många olika karaktärer får plats. Bäst är hennes böcker om Marianne Jidhoff men även böckerna om ungdomarna i de finaste delarna av Stockholms innekrets är kul. 
I Morgonsoffan berättade Denise att det ska bli tolv böcker om Marianne och hennes polis kollegor. 
Jippi säger jag. Den senaste boken kom nu i höst och heter " På sex meters djup "

Har du läst något du vill rekommendera, skriv ett par rader i kommentars fältet.

Nu ska jag hoppa in i duschen! 
Ha en underbar dag, var rädd om dig.
Kram Kristina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina