Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 19 oktober 2015

Det är mycket nuuuuuu.

Hej min vän!
Hur har du det? 
Stressar du runt och fixar överallt utan att egentligen få gjort ngt vettigt alls eller har du full koll.
Jag brukar ha koll, mår bäst om allt inom min osynliga ram fungerar och faller på plats precis som det ska.
Just nu är det mycket både på jobb och på hemma fronten. 
Då är det extra viktigt att den där ramen håller........
Jag känner att jag blir bättre och bättre på att förhålla mig till allt men jag får fortfarande påminna mig om och om igen.
Här kommer mina enkla tips.
En att göra lista.
En bra almanacka
En veckomatsedel.
Mys med familjen och en go kopp kaffe på morgonen.


När det är mycket som händer och tiden inte riktigt räcker till längtar jag till vårt paradis.
Att promenera i skogen, tända en brasa och laga god mat.
Mmmmmm det är enerig för själ och hjärta.
Snart åker vi.

Men innan dess
  vi ses väl i Västra Hamnen på lördag.
Klicka på  om du missat inlägget.

Kramis Kristina

1 kommentar:

  1. Ja du, här satt vi och filade på nästan samma inlägg idag. Konstigt men intressant och roligt. Önskar att jag hade haft tillfälle på lördag, men tyvärr får det nog inte plats i planeringen :( Kanske en annan gång!

    Låter härligt med ett ställe att åka till så, men jag klagar inte för vi ska snart också åka. Det blir visserligen inte till ett eget ställe på det sättet, men väl en plats för vila och avkoppling:)

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina