Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 1 februari 2015

Från ovan!! Fotoutmaning "vänner emellan"

Hej!
Godmorgon eller kanske god kväll.......... beroende på när du läser mina rader.
För en gång skull publicerar jag tidigt!!!

Säger gång på gång till Maria att, Stackars dig som måste gå upp tidigt och fixa med vår lilla blå groda.
Hon är ju morgon pigg, men borde lära sig hur skönt det är att vända sig om, skaka lite på kudden och bara somna om.

Nej förresten,
Tack finaste Maria för att du är du. Ändra dig aldrig.


I går packade vi kamera väskorna och åkte till Västra hamnen.
Denna gång blåste det inte lika mycket som förra gången men, hua mig vad det sved om fingrarna när vantarna åkte av då inställningarna inte riktigt fixade sig med ludd och knöliga fingrar.


Vi turades om att vara modell, min vackra vän och jag.
Jag klättrade upp på en "stenvägg" och på skakiga ben klickade jag dessa bilderna.
Maria tyckte att jag var ett perfekt motiv innan vi bytte plats.
Haha att fotografera ett par timmar med en fin vän ger hur mycket som helst.
Tack finaste du för allt du lär mig.
Så här från ovan är du nog bäst!!!!

Fler "från ovan" hittar du om du klickar här.

Nu ska jag baka frukost bullar till la famila.

Tjingeling
♥♥♥


8 kommentarer:

  1. superfina bilder på finaste Maria. Du fångade henne bra ifrån ovan. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Finaste finaste du! Blir alldeles glad över ditt inlägg :) Tack själv för att du är du! Vår fototräff satte fart på nya tankar och jag har en idé som jag måste dela med dig. Skickar ett mejl lite senare idag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Finaste Maria! Jättebra bilder och kul idé.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder och jättefina ord! Trevlig söndag! Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder!!! :)
    Ja, man blir verkligen kall om fingrarna så här års. Så lätt att fastna i fotandet bara och sedan upptäcka att fingrarna är iskalla.
    ha en fin kväll!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fina ni är, båda två, och häftiga bilder från ovan. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Så mysigt ni hade trots blåst och kyla och bilderna hos er båda blev kanonfina. Härligt med en så god vän att ha i alla väder

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att se att ni båda bloggade om samma fototillfälle. Man ser ju inte hur kallt det var.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina