Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 27 september 2014

Tvära kast!


Hej min vän!
I dag har jag läst i kapp mig hos mina bloggvänner och nu reflekterar jag över fin läsning.
Jag tror mig veta att vi är många som har glädje av att läsa om varandras vardag. 
Beröra och beröras.
Ge och få feedback och tips på än det ena och än det andra.
Jag är glad över att du tittar in hit och jag hoppas att du finner något som gör dig gott.

Nu tvära kast, igår fredagsmys och idag något helt annat.
Om tre månader är det jul och då är årets glögg är ett måste hemma hos oss. Vi handlar på oss tidigt och njuter av en liten kopp då och då.
Glögg är så gott. 


Nyss släpptes årets vinglögg från Blossa och jag hoppas på samma spännande goda resultat som vanligt.

Till årsvinsglöggen har blossa hämtat lavendel från Provence och sötat med honung. 
Visst låter det spännande.
Flaskan är ursnygg och kommer att passa som en smäck bland de andra som jag har sparat.
Visste ni att den första årsglöggen från Blossa kom 2003
Den godaste enligt mig är 2009 som smaksattes med clementin.

Vad har du för relation till glögg?

Krameli kram


2 kommentarer:

  1. Åh det visste jag inte men kan ju inte bli bättre älskar både glögg och Lavendel från Provence , detta bara måste ju bli en lyckad kombination !
    Kram Anna

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina