Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 19 juni 2014

Vackra texter och tänkvärda ordspråk



Hej min vän!
Redan torsdag och i morgon är det midsommar.
Jag tycker att dagarna springer iväg, det var inte alls länge sedan vi firade in våren och nu är det strax dags för årets längsta dag.
som vanligt firar vi med vänner i deras fina sommarbostad. Det blir traditionell midsommarmat, lekar och mycket mys.


Just nu sitter jag och knåpar på en liten text. Min fina vän Camilla ska gifta sig och jag vill gärna säga ett par ord. 
Tänkvärda ord och vackra texter är något som ligger mig varmt om ♥
Jag har flera böcker att bläddra i, sparar fina ord på papper och förra helgen fick jag den finaste sommarpresent av min kollega.
En hel tjock bunta med vackra, roliga och tänkvärda texter.
Den har redan givit oss många skratt och jag har placerat högen i en skål i hallen.
Där bläddras det av familjemedlemmarna och det är sällan samma kort ligger överst när man går förbi.
Tack fina Pernilla!
Nu har kaffet runnit ner och jag skall fortsätta med mitt knåpande.
Ha en fin torsdag.

Glöm inte bort att du är värdefull.
♥ 

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att det ska bli bröllop! Och vilka fina kort! En perfekt present till dig :) Tänker att jag också gärna skulle vilja ha sådana. Har du någon aning om var de finns att köpa?
    Kram Maria

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina