Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 23 februari 2014

Popcorn och söndagstankar

Hej min vän!
Vad har du gjort idag?.
Hos oss har det varit sol, inte hela dagen men vi har i alla fall fått njuta av den en stund.
Maken väckte mig tidigt, viskade i mitt öra att hans plan var en långrunda innan frukost. 
Ville jag följa med ?
Jag som älskar att sova valde att inte ens tänka efter.
Väl uppe och ute i morgonsolens sken var det gottigt. Vi promenerade länge, pratade om både viktiga saker och om framtida drömmar.
Ibland förstår vi inte varandra alls,
 och han kan trots att jag älskar honom mest av allt göra mig skogstokig.
Men  nu och oftast är han bäst.
Han är grym på att få mig att tro på mig själv och han kan puscha mig framåt på det bästa av sätt.

Bilderna ovan är i från igår och Bokskogen.
Fattar inte varför jag går igång på svamp och mossa, har hur många bilder som helst. 

Efter en härlig frukost tillsammans med barnen har vi fixat lite i trädgården.
Det kliar i fingrarna, vill plantera och gräva nuuuuuu.
Det är härligt när perenner och de små lök knopparna börjar sin kamp upp ur jorden och gräset blir grönare för varje dag som går.
P har klippt träden och jag har mest skrotat runt. 
Vågar inte anstränga mig för mycket just nu. På torsdag börjar min rehab på reumatologen och jag vill så gärna vara med.
Berättar mer om detta efter torsdag, nu vet jag bara att jag ska tillbringa åtta hela torsdagar tillsammans med kunnig personal som förhoppningsvis kan hjälpa mig att må bättre.

Killarna har krupit upp i soffan och tittar på Farmen. Jag förstår mig inte alls på dessa program, gillar inte realitys men men.
Popcorn ska de få och jag ska gosa ner mig hos dem ändå.

Må gott alla!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så härligt att starta morgonen med en promenad, prata om stort och smått. Hoppas det blir en bra rehab för dig på reumatologen. Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina dina bilder blev! Låter som att ni hade en mysig promenad tillsammans och rehab, ja jag hoppas så att de ska hjälpa dig på bästa sätt.
    Kramar Maria

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina