Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 12 juli 2013

 
Godmorgon fredag!
Sitter på jobb och räknar timmar och minuter tills jag slutar.......
Galet eftersom dagen just har startat, men ni vet hur det är. Sista dagen släpar sig fram.
 
Bjuder på en gammal bild som verkligen förmedlar sommar känslor.

 
I går var vi och grillade hos goda vänner. Vi satt länge i deras uterum och pratade semester tankar och drömde oss bort.
Visst är det något visst med att längta, räkna dagar och planera.
En annan rolig grej är ju allt prat på jobb och med andra vänner man stöter på innan semestern.
 
Vad har ni för planer?
När börjar er semester?
 
När det väl är dags har man ingen aning om vad de andra egentligen skulle göra.
Det är liksom på artighets nivån och suddas bort så fort man vänt sig om.
Inte för att man inte bryr sig utan för att man har så fullt upp med sin egen längtan.
Väderprognosen ser lovande ut,
ny bikini är inköpt
och ännu en bok trycktes ner i väskan.
 
Sa jag att jag räknar ner....
 
Stor fredags kram Kristina
 


2 kommentarer:

  1. Ja jösses, jag räknar också ner. Såå skönt det ska bli.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha bästa semestern kära du! Själv ska jag njuta allt vad jag kan av min sista vecka :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina