Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 23 mars 2013

I så stort behov av återhämtning :)


Blommorna på bilden är de kämpare som finns kvar från den fina bukett jag fick av mina kollegor förra fredagen.


Förra helgen var en tuff en. Tjej fest hos mig på  fredagen, fest med spelgänget på lördagen, vi sov på hotell och kom i säng först vid tre för att sedan äta hotell frukost och åka direkt till svärmor på födelsedagsmiddag.
Vecka 13 har inte varit nådig utan bjudit på både jobb möten och kvällskurser.

I går kväll bjöds vi på handbolls derby med några för mig "andningsstopp" innan matchen slutade oavgjort. Hjälp vad spännande. De är så duktiga våra killar.
Väl hemma igen var det ju VM kval men det somnade vi ifrån, lika bra det.

Lillebror är blå, och nästan aldrig stilla.

Idag har vi tillbringat nästa hela dagen i en handbolls hall. Lillebror spelade kl 12 och storebror spelade kl. 15 på samma ställe, det händer typ aldrig. 
Det fick bli middag på stan.
Det blev en mega vinst för lillebror och en på håret förlust för storebror.
Men vad gör väl det. Förlusten var tuff en stund men umgänget med likasinnade lindrar.
 Vi har varit tillsammans hela dagen. 
Jag har tankat gos, promenerat i solskenet med min finaste och umgåtts med härliga handbolls föräldrar som jag tok älskar.
Nu sitter vi i soffan med ett glas rött, tittar på fångarna på fortet och gäspar.
I morgon är en annan dag, 
en tom sådan.

Hoppas du har det riktigt bra.
Stor kram Kristina

5 kommentarer:

  1. Även om man blir trött så är det härligt med dom där intensiva dagarna ibland.
    När dom fylls med roligheter och bra människor.

    Ha en solig söndag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Tom söndag..full av tid att göra precis vad du vill. Visst är det underbart?
    Önskar dig en skön, avslappnande söndag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag , få umgås och njuta av sportiga ungdomar . Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Det låter som ni har haft fullt upp den sista veckan och ibland bara blir det så, tur att det inte är varje.
    Hoppas allt är bra med dig, ville kolla om du sett mitt meddelande om fika en dag?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Grattis till megavinsten! Det låter trevligt!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina