Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 15 februari 2013

Fredag med en alldeles ny utmaning

Hej min vän!
Fredag, mmmm vilken skön känsla. Jag har satt mig tillrätta vid köksbordet med dator och en kopp te. En helt orörd helg ligger framför mig. Här skall sovas länge, läsas böcker och fotograferas. Jag skall ta tag i min fotouppgift och förhoppningsvis klicka på skicka innan helgen är till enda. Dessutom ska veckans fotoutmaning fotograferas och publiceras.

Men innan dess,

Såhär skulle vår bastu kunna se ut på landet.
Bild från google.
SPA kväll.
Vi skall träffas hemma hos en kär vän, äta gott för att senare i kväll styra stegen mot badhuset och kvällens utmaning. Det blir flera spa kurer, bastubad i kåta och en och annan simtur i den stearinljus upplysta simhallen. Vi kommer att  få smörja in oss i olika sorters oljor och honung. Mina vänner har varit där tidigare och de har berättat med glädje om kvällen. Trevliga samtal och tokiga skratt blandat med eukalyptus doft i bastun. I love it!!
Jag gillar att simma, älskar att basta och lite SPA känsla över det blir ju som pricken över i.

Det enda problemet är att vi ska vara nakna. Jag är lite pryd så detta blir något nytt för mig.
Men att "banga" är inte min melodi så i kväll kör jag teater improvisation.
Håll tummarna för mig.

Vad gör du i kväll?
Kram Kristina

6 kommentarer:

  1. Jag skulle också känna mig obekväm i en sån situation men samtidigt är vi ju alla lika på nåt sätt så jag är säker på ni får en rolig kväll och slappnar av ändå! På söndag.. Bortglömd.. Klurar!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med Spa! Hoppas ni fick en härlig kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Oj då! Nja skulle också känna mig lite ur balans tror jag, men kan tänka mig att det blir många tokiga skratt! Hoppas ni hade kul!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Spa lät absolut inte fel =) Kikade in hos dig och sparar din mysiga blogg, annars hittar jag ju inte tebax.
    Kram och ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blev en riktigt härlig spa kväll, ha en go lördag

    SvaraRadera
  6. Hej min vän! Nej någon bangare är du ju inte :) Hur hade du det igår kväll?
    Kram Maria

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina