Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 22 februari 2012

Bokrea

Sitter på bussen på väg mot Lund och årets bokrea.

Jag ska tillbringa förmiddagen med min mor i böckernas värld allt enligt tradition. Många, många år har vi tillsammans med andra boktokar trängts bland skönlitteratur, kokböcker och barnböcker. De tjocka katalogerna som jag satt och bläddrade i dagarna innan är ett minne blott, frågan är om det inte blir så även med bokrean.


Men vår tradition håller i sig, som vanligt ska vi inte köpa så mycket........

Bara Gustavs grabb, några kokböcker, en  fotobok och........


Kram Kristina


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 kommentarer:

  1. "Förr i tiden" hängde jag också på låset o under en period beställde jag hem böcker. Nu blir det mer om jag har vägarna förbi som jag kikar in...

    Kokböcker samlar jag på o de blir oftast en sådan vid ev inköp.

    Tidigare läste jag "alltid" o numera kan jag inte fokusera på en bok, om det inte är sommar... Visst är det underligt?

    Varm kram o ha en fin bokdag

    SvaraRadera
  2. Härligt med bokrea! Tack för att du påminde mig. Jag var en riktig storköpare på reorna förr i tiden. Jag tror jag köper lika mycket böcker idag, men väldigt sällan under rean. En och annan kokbok brukar det dock bli. Ha en fin bokstund du också! Kram.

    SvaraRadera
  3. Själv ska jag leta efter en virkbok med massor av inspiration.
    Hoppas du hittade allt du tänkt dig - och lite till!
    Stora kramen

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina