Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 24 maj 2011

Prioriteringar

Hej i stormen! Hua mig vilket väder det är utanför mitt fönster. Det stormar, regnar, åskar och blixtrar om vart annat.


Här kommer bilden som borde varit med i förra inlägget.
Visst är de fina. Jag har massor av närbilder på dessa, Alium tror jag de heter.
De vajar fint i rabatten och man blir glad och somrig i kroppen bara av att titta på dem. I höst ska jag helt klart plantera flera lökar :)

Jag har längtat efter att komma till ro vid min lilla blogghörna. Tänka, formulera meningar ev hitta ett foto och publicera. Jag tänker inte sluta blogga. Jag läser era bloggar flitigt trots att kommentarerna oftast uteblir..........
Mina prioriteringar har omfördelats eller kanske är det så att jag har börjat prioritera. Kanske gjorde jag det inte alls tidigare........

Mina timmar är de samma men orken och kraften saknas. Jag håller på att lära mig men det tar tid. Att inte hinna eller orka, fixa och dona med allt som ryms inom mig är frustrerande. Emellanåt glömmer jag mig och då får jag bittert erfara det i efterhand.

Bloggandet är i sig avkopplande och jag njuter av att sitta här och formulera kloka eller mindre kloka ord och tankar. Ni berikar mig och jag lär mig så mycket av er. Några av er får mig att skratta, andra får mig att fundera, en del får mig att bli köpsugen, andra bjuder på goa recept och fina bilder.
Ibland vill jag skriva massor och ibland bara bjuda på en fin bild eller något tänkvärt men allt har med er att göra.

Kramar i massor.

1 kommentar:

  1. Det här är en skola som man får gå i resten av ens liv ;). Man blir påmind om detta hela tiden...

    Kramar om dig

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina