Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 9 mars 2011

Ännu mera boktips


Godmorgon vänner. Hjälp vad kallt det är idag. Jag har bara hämtat tidningen men hua mig. Boken jag skrev om i går var riktigt spännande. Det tog ett tag men vi ska läsa lite i kväll med. Kanske en högläsnings bok rakt igenom. Jag har läst ut min första bok på engelska. Red lily heter den och är del tre i en trädgårds trioloig. Jag har läst de båda andra på svenska och alla tre var bra. I bland behöver jag variera mitt deckar läsande med annat. Nora Roberts skriver enkelt fast ändå bra. Läs dem! Nu väntar jobb och senare i dag damernas jakt start. So long :)

2 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Det låter spännande med en trädgårdshistoria.
    Att läsa på engelska är en utmaning, jag har dragit mig för det men kanske skulle jag prova...

    Era läskvällar låter också mysiga. Gustav har snöat in sig på Dan Brown och läser hans fyra böcker om och om igen. Jag tycker han kan vidga sina vyer men han är svår att övertala. Oscar läser nästan ingenting alls.

    En träff igen hade varit härlig - jag letar datum och hör av mig.
    Ha en skön onsdag, än skiner solen!
    kram Monica

    SvaraRadera
  2. Men hur i allsindar hinner du med att läsa alla dessa böcker :-)

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina