Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 4 december 2010

Julens mys har börjat.


I kväll blir det smakprov av både korv och leverpastej. Mormors goda pajer står i ugnen, vinet är uppkorkat och jag tror vi hinner med lite sällskaps spel också innan kväll går över i natt.

4 kommentarer:

  1. Oh det passar en vegetarian som mig ;) Fast resten av kvällen lät mysig!

    SvaraRadera
  2. Himmel!! Här finns verkligen en ambitiös mamma *gapskrattar*.

    Ju äldre jag blir, desto mindre kravlös blir våra jular ;).

    Men medger att det låter supergott... :)

    Varm kram

    SvaraRadera
  3. Det där kallar jag en riktig jul! Min farmor gjorde eget, men när hon dog på 80-talet så har det blivit köpe!
    kram

    SvaraRadera
  4. Fräsigt att göra egen korv utan en massa tillsatser.
    Hoppas ni fick en skön lördagkväll i skånelängan!
    Kramar

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina