Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 23 april 2010

Nu e det fredagsmys!


Nu har jag satt in en form med underbara Enchiladas. Det är storebrors favvo. I kväll äter vi utan lillebror. Det vankades filmkväll hos en kompis, med mat och godis. Kul för honom och kul för oss att få mysa med stora killen själv ett tag. Även han har hyrt film med kompisar så det blir nog inget långvarigt mamma mys.


Maken kom hem med ett nytt vin. Ska bli spännande att testa. Har du provat det eller?



Ha en underbar kväll gott folk!
Kram Kristina

5 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut. Vinet har jag inte smakat på så låt mig gärna veta. Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej kära kollega!

    Nu har jag hittat hem till dig! Tycker du Flipsan är lik sin bror? Då skulle du sett hennes syster i samma ålder. Hon är nog en blandning av oss alla fyra tror jag. Alltid lika kul att höra vad folk säger; Åh, så lik Bella, Stefan upp idagen, det syns det är Jonathans syster. Mer sällan hör jag hon är lik mig. Mulligheten kanske....(fast det säger ju ingen och dessutom skall jag snart vara smal) Däremot, när de bli äldre kommer likheten med mig. Det var bara någon dag sedan Bella träffade en gammal elevs pappa på stan och han frågade om hon var släkting till mig!

    Det var så kul att träffa dig häromdagen, det är alltid så kul att prata med dig. Mer av dig blir det framöver såklart när jag kommer tillbaka till jobb, men har du ledig tid så hör av dig. Du får gärna komma förbi eller så tar jag en promenad till dig.

    Hur var vinet? Såg spännande ut!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. O, du Kristina, när man sitter ensam och barnen väljer annat så njuter man av varandra ett tag....., sen skaffar man en "sladdis"....livet är så otroligt fantastiskt underbart att vara där jag är nu, kan bara rekommendera.

    Har ingen blogg, men, hör görna av dig till millis@lsn.se

    Kram igen... Camilla

    SvaraRadera
  4. Maten ser riktigt god ut!
    Vinet får du berätta om det var gott, jag har aldrig smakat det!
    Man får passa på att mysa med de stora barnen så länge det går, hoppas på ett par år till innan de tycker att de är för stora för mammamys!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Ser ut att vara en bra början på fredagen & helgen!
    SV: förr i tiden hade jag nog varit frustrerad över att inte ha gjort någon nytta på en hel dag och fortfarande känns det bra att lägga sig på kvällen och räkna upp prestationerna.
    MEN, jag känner mig lika tillfreds av umgänge. Med umgänge får man också en massa gjort. Ingenting som syns utanpå men inuti!
    Utan andra människor är jag INGEN!

    Som att njuta av sina barn en & en. Det är livskvalitet det!

    Ha en skön helg kära du
    Varm kram Monica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina