Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 19 december 2009

Stora julbaket!

Här är vår gamla köksspis. Vi använder den sällan fast när det är jul är det ett måste. Då bakar P mormor Linneas julkaka så det räcker till alla som vill ha, hela julen lång.....



En anledning till att vi inte använder den är att det tar väldigt lång tid innan den har blivit så varm så den kan användas som värmekälla.
Någon gång har vi gjort pizza och det blir så gott.






Det luktar så gott i hela huset så tom förkylda jag njuter av doften:)



Provsmakning! Cheddarost och skinka som pålägg och julmust i glasen



Kram Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina