Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 4 november 2009

Rådvill

Hej!
Nu är det min tur att vara hängig och febrig. Peckatråkigt. Jag blir alltid en sådan hyppo när jag inte är på topp. Funderar såklart på svininfluensan, och på hur man ska göra. Jag var så säker innan, men nu vet jag inte.........

8 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Det är nog bara en vanlig förkylning! Alla är förkylda nu! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ucsh ja, nu när influensan närmar sig börjar tvivlet. Gustav är redan vaccinerad i o med hans astma. Vi andra skulle visst inte ta den hade vi bestämt.
    Kulmen här nere i Skåne skall visst ligga kring jul/nyår.
    Plötsligt börjar oron, jag vill inte vara hemma i jul!
    Vad göra?
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig :) Stora kramen från svägerskan:)

    SvaraRadera
  4. Jag vaccinerade mig igår *basattduvet*.

    Inga problem, inte ens ont i armen ;)

    SvaraRadera
  5. Usch och fy för svininfluensan, hoppas verkligen inte det är det du fått!!

    Trevlig blogg du har, hit kommer jag tillbaka :)

    Bella

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna att det inte är svininfluensan. Hoppas du kryar på dig!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Ja, fy för alla jobbiga höstbaciller! Känner mig lika rådvill som du! Hoppas du kryar på dig fort! Kram kram

    SvaraRadera
  8. Usch vad trist, men säkert inget att vara orolig för, du är nog snart på fötter igen hoppas jag! Krya på dig!

    Kram Emelie

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina