Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 28 november 2009

Orörd Lördag

Godmorgon fina du!
Hoppas du sovit gott:) Det har jag, eller vi får jag ju skriva. Vi är ju faktiskt två stycken här vid frukostbordet, lillebror och jag. De stora grabbarna är på jakt.

Visst är det härligt med en orörd Lördag framför sig. Jag ska softa, (lillebrors favvoord) baka, fixa här hemma, fotografera lite och så klart lägga ut bilderna på bloggen. Allt i min egen takt!!!!!! Helt underbart
Vad ska du göra denna Lördag!

3 kommentarer:

  1. Hej hopp :)
    Vi har ju som vanligt påbörjat vår lördag med babysim... nu sover Elin och jag har precis avnjutit en lyxfrukost i form av ostbullar från Willys med rostbiff på :) Annars har vi som ni en slappedag framför oss... småsystrarna kommer lite senare och ska sova över, så det blir väl lite filmkväll så småningom :)
    Ha en alldeles underbar Lördag :)
    Massor av kramar från Hafdis o Elin

    SvaraRadera
  2. Bra att du sov gott, eller ni!
    Ha en härlig lördag! Här blir det festplanering inför kvällen! Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Nice, denna soliga dag!
    Blev påmind i går av en kollega med glimten i ögat, om en fest då två festglada prissar inte vill gå hem,... och eftersom hon satt inne med nyckeln så fick hon snällt stanna kvar tills prissarna behagade gå hem!
    Ja, det var tider det!
    Ha en härlig lördag, vi hörs!
    Kram till dig!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina