Hej min vän! Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera. Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp. Alltså blir det såhär. Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.
♥ Stor kram Kristina ♥
söndag 22 november 2009
Jag måste slå ett slag
Jag har tidigare skrivit om Dadelbalsam kräm och gör det igen. Har du inte införskaffat en flaska så gör det. Gott till det mesta. Vi har den främst till sallader men har även provat den till glass. Mums!
Tusan har glömt! Men har nu skrivit in den på listan...
SvaraRaderaSer onekligen gott ut!
SvaraRaderaJa ha, nu har jag letat igenom hela CG:s efter flaskorna som jag blev nyfiken på!
SvaraRaderaInte hittade jag några.
var skall jag leta?
Kramar från Monica