
Har krypit upp i soffan med lillebror. Jag har fått på bästa mysstassen. Joggingbrallor, pop nattlinne och duntofflor. Bättre kan det inte bli. Nu kollar vi IDOL och äter ostbågar. Har ett glas vin kvar i köket, kanske hämtar jag det, kanske inte.
Kram :)
Hämta vinglaset??? Vafasen?! Självklart skickar du någon annan att hämta glaset. Vin ska du ha! Var är servicepersonalen????
SvaraRaderaKram på dig vännen
Så härligt occh mysigt det ser ut.Ha en skön helg. Kram
SvaraRadera