

Lillebror gillar det här med bloggen. Fick han bestämma skulle jag skriva ngt om honom varje dag, och gärna lägga till flera bilder. Han gillar att posera och blir oftast bra på bild till skillnad från "vissa andra".........
Idag ska han få sitt begär stillat så
HÄNG MED PÅ EN DAG MED MÅNS 8 ÅR.
Kram så länge!
Vad är det för spel han spelar?
SvaraRaderaHar Ps3 gått varm där hemma nu? När vi köpte vårt Wii så var det kö för att få spela! ;) Kram
Härligt när de gillar att vara med på bild! Min stora tjej har börjat posera på alla bilder nu, så det går inte att få några "naturliga" bilder på henne inte!
SvaraRaderaHoppas du har en mysig helg! Kram
Ha en underbar söndag. Kram
SvaraRaderaHej hej,
SvaraRaderavad kul! jag har två små frön här hemma som på sistone har börjat fotografera så mycket saker, tv:n, en odiskad kastrull, mattan... :-)
Ja, jag gillar också Mari Jungstedts böcker! Och drömmer mig såklart till Gotland när jag läser.
Kram på dig!
Susanne