Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 15 november 2009

Det är mycket nu.......

Efter två kvällar med umgänge med först gamla vänner och sedan goa släkten är huvudet fullt av intryck och funderingar som måste sorteras. Återkommer med detta ikväll. Nu ska jag turbostäda, fixa frukost och vara på fotbollscup kl 9.30
Det ska såklart bli rolig, men jag skulle hellre stänga in mig i hallen..... Jag började mitt lilla projekt igår, det kommer att bli nice men ack vad tiden springer iväg bara för att man har en pensel i handen.
So long!

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra på fotbollscupen och lyckat till med projektet, ser fram emot bilder! Kram Jess

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina