Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 29 september 2009

Ett dygn = 24 timmar



Hej hopp!
Vissa dagar hinner man massor, andra dagar räcker inte timmarna till.
Igår var det en andhämtarkväll för maken min.Jag var på personalmöte så han fick sköta all markservice själv. Fixa middag, läxor, lämning/hämtning på både fotboll och handboll på två olika orter och all annan kvällsfix som hör vardagen till.
I dag har jag haft en helt annan kväll med massor av tid. Jag har bakat bröd och bullar, varit på utvecklingssamtal med storebrors mentor, tagit en långrunda med stavarna, fixat middag och gjort 80 plättar till barnens och min utflyktsmatsäck. Läst om meteorer med lillebror och förhört storebror på spanskan. Basta!
Nu är klockan lite över nio och kvällen är fortfarande ung.

3 kommentarer:

  1. En duktig husmor till ser jag, det ser gott ut!
    Träffade din minsting & maken din i gårkväll mitt i alla vardagsbestyr, så nu har hundarna våra nosat på varandra!
    Så härligt nöjd man känner sig efter en sån kväll när man fått mycket gjort!
    Ha en riktigt skön fortsättning på kvällen!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt? Jag kan bara hålla med, men bäst mår man ändå de dagarna då man har hunnit mycket tycker jag. Extra plus om man dessutom har haft roligt :)

    Kram Emelie

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina