Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 30 september 2009

Ålderstecken!

Du är dig helt lik...... Haha hur menar du nu? ser jag ut som 24

Träffade en mycket gammal arbetskamrat, haha inte gammal så utan det var många, många år sedan vi arbetade ihop. I söndags stötte vi på varandra på IKEA. Sist vi träffades var 1995. Hennes man klappade mig på axeln och sa, känner inte vi varandra?
Jag kände inte igen dem alls, stod där som ett frågetecken. Så började hon skratta och då föll poletten ner. Vi pratade en lång stund, visst är det kul att träffa personer man inte sett på länge, inte ens tänkt på faktiskt. Vi hade så kul på vårt jobb. Vi var alla i samma ålder, jobbade, festade och busade tillsammans.
Jag fick mycket att tänka tillbaka på i söndagskväll.
Kram :)

4 kommentarer:

  1. Det kan vara roligt, bara man känner sig ok den dagen med allt. Känner man sig trött och sliten så kan det bara vara jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Hur menar du? Jag är säker på att jag ser ut som 24! ;) (haha)
    Kul att träffa gamla arbetskamrater som man haft roligt tillsammans med!

    SvaraRadera
  3. Jag satsar på att fota mina stenar idag! Visste väl var du hade dina! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det är jättekul att träffa på gamla kompisar så där oförhappandes, men det är en mardröm när man inte för sitt liv känner igen dem!!! Inte kan klura ut vem den här gamla tanten eller gubben är!!!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina