Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 19 augusti 2009

För tolv år sedan........


Hej hopp!
Det blir ett snabbt inlägg i kväll. Jag bakar tårta, fixar buffémat, städar och tittar på fotboll samtidigt........

I dag för tolv år sedan!!!
Mannen i mitt liv och jag traskade runt på Malmöfestivalen tillsammans med mina föräldrar. Vi åt goda grillspett på Gustav Adolfstorg och tittade på drakbåtstävlingarna vid kanalen. Vädret var underbart, hela sommaren hade varit underbar. Jag var brun som en pepparkaka och hade en stor fotbollsliknande mage. Inne i magen fanns en efterlängtad bebis. Jag var finast och lyckligast i världen.
Vi traskade runt och njöt av festivalens vimmel, helt ovetande om att vi nästa morgon skulle vara föräldrar till en liten prins.
Vi åkte hem, gick och la oss och puff, vid tvåtiden gick vattnet och kl.09.44 ploppade han ut, vår fina lilla Hugo som i morgon fyller tolv år.

Idag kl 10.45 fick våra fina vänner sin varmt efterlängtade bebis. Det är något visst med augustibarn. Välkommen till världen fina Izabelle och massor av Grattis till Peter och Mia.

Nu måste jag fortsätta, halv sex i morgon kommer Hugos gäster......
Kram och godnatt!

4 kommentarer:

  1. En stor grattiskram till Hugo! (om lilltjejen hade blivit en kille hade hon burit detta fina namn!)
    Åh, den där längtan efter bebisen! Tänk det var inte längesedan de var små, eller hur? Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Gratta Hugo från mig! han var en Go kille att ha på dagis!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Är det din mage??
    Det var jätte roligt hemma hoss er igår:D
    Nu ska jag sriva på min blogg kram från julia

    SvaraRadera
  4. Måste bara säga att jag har tårar i ögonen o att jag bara älskar denna bild!!

    Du är helt underbar *basattduvet*

    Storkramen till dig :)

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina