Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 1 juli 2009

Dagens äckligaste......

Ibland känner jag mig maktlös. Ibland blir jag förbannad. Ibland blir jag bara så trött.......
Vi har många grannar. Trevliga grannar. Många av dem har hund. De flesta har hundbajspåsar. De flesta använder dem flitigt. Vi har också grannar som inte gör det.
I morse när jag skulle ta tidningen möttes jag av en hög, en stor hög, mitt i vår blomkruka precis vid brevlådan. Hur glad blir man. Jag vill inte plocka upp efter andras hundar, speciellt inte i vår fina blomkruka.
Vi tror oss veta vems hundar är som ständigt lämnar spår efter sig, men vad gör man.
Känsligt ämne!
Kram och godnatt!

4 kommentarer:

  1. Usch vad äckligt, hur tänker folk? Har inga bra råd till dig, just nu har jag mindre bra råd...;)

    SvaraRadera
  2. Nej men vad respektlöst! Ibland undrar jag vad folk håller på med...

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med. Fy vad äckligt! Själv har jag lovat dyrt och heligt att alltid plocka upp efter vår lilla trasselsudd eftersom jag är övertygad om att jag själv kommer att trampa i en lort annars. (Har t.o.m. plockat upp efter henne med en trasig påse, ganska äckligt det med).
    Nu har jag provat att lämna en kommentar till dig min vän. Man lär sig något nytt varje dag. Kram M

    SvaraRadera
  4. Ja, en träff får vi ordna! Det låter trevligt! Kram Jessica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina