Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 12 mars 2009

Spel på blodigt allvar......

Hej hopp!
Minns ni Den försvunna Diamanten. Kanske spelade ni igår, eller är det många år sedan sist. Vi är inne i ett stim nu och spelar OFTA. Sonen älskar just detta spel och har ordentlig koll på regler och små tricks. Detta gör det riktigt roligt att spela. Kul när barnen är så stora att de tål att förlora, och kan glädjas åt någon annans vinst. I kväll var det bäst av tre rundor som gällde. Jag vann första, han andra och sedan var det riktigt spännande. Sonen hittade Diamanten och jag skulle hitta ett visakort. Inga problem när man har 19000 kr att resa runt för...... jo om man stöter på en rånare tre steg från mål. Svettig men underbar runda med massor av skratt. Du kan ge igen i morgon om du vill, var det sista han sa innan ögonen tog time out.

Vart tog vårvädret vägen, visst var det vårväder i morse. Nu är det helt vitt överallt. Skåneväder i ett nötskal.

När maken kom hem idag låg det ett paket och väntade på honom. Inslaget i vackert lila papper. Lite vårmys till vårt allra bästa. Min bästa man och pojkarnas bästa pappa. Vad som fanns i berättar jag en annan gång. Tilläggas kan iallafall att han blev både rörd, överraskad och jätteglad.

Sov gott! ses i morgon
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina