Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 10 maj 2013

Klädkammaren

Hej!
Jag bara älskar ledighet.
Jag älskar ledighet med planer, så som handbollscuper, fix i hem och trädgård, men denna helg har verkligen verkligen inga måsten och mmmmm.
Igår skrev jag min lista

Besöka Miljögården, en fin lite exklusiv inredningsbutik i Lund
Köra en sväng till IKEA och till STOFF och STIL
Traska runt på Tirup, en underbar Örtagård väldigt nära mig.
Kolla kuddöverdrag på Åhlens
Baka chokladmuffins
Läsa
Fotografera
Ta ett bad 
Åka till skogen

Inget av detta gjorde jag, jo jag fotograferade.
Efter ett spontanbesök hos barndomsvännen Anna och hennes nya valp fixade jag lite i trädgården. 
Sedan hamnade jag i en go vilstol under en björk med min bok. Där stannade jag länge.
Efter mat och kaffe fick jag för mig att ta tag i min klädkammare. 
Sagt och gjort


Jag har inte den stora rymliga varianten med plats för en divan, utan en modell mindre.
Mina kläder får plats och trots att jag sällan vet vad jag ska ha på mig och att det allt som oftast känns som om jag inte har några kläder alls så sorterades det bara bort några få plagg.

Nu ska jag återgå till boken, barnen tar hand om disken och hundis , ja hon sover gott i mattes säng.
Hum sa jag att husse är på fisketripp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina