Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 11 juli 2010

Som att komma hem

Hej min vän!



Nu är vi hemma igen, fast ändå inte.
När vi hade stuvat in all packning i huset (jisses vad man har grejer med sig.....) drog jag iväg ut på ängen med saxen som sällskap. Resultatet blev denna fina bukett som nu står på matbordet. Här i stugan älskar jag vilda blommor. Det passar så fint i vårt gamla hus. Dessutom luktar det så gott:)
Tavlan i bakgrunden är ett av våra gamla fönster.



Som ni förstår har storebror och hans H43 åkt ut. Killarna kämpade på bra även i finalspelen med laget från Kroatien var helt enkelt bättre.
Efter en underbar kväll på Liseberg drog vi i dag vidare.
Solen skiner på en klarblå himmel och nu väntar ett kvällsdopp och sedan blir det grillat.
Ha det bäst!

See you!

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att de åkte ut, men de kom ju långt ändå!
    Ni har det så fint i ert andra hem (ja, det första också). Gillar tavlan!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön semester uppe i Dalsland i ert fina hus!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ert hus ser helt underbart ut. Så vackert med den fina träpanelen på väggen. Hoppas ni får en fortsatt fin sommar där.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina