Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 7 juli 2010

Handbollscup i Göteborg

Hej min vän!
Befinner mig i en villa mitt i göteborg. Vi bor jätte mysigt och har installerat oss på bästa sätt. Storebror kom hit igår med klubben och de har redan hunnit spela två matcher. Vinst båda:) Ikväll är han på invigning på scandinavium. Spännande!
I morgon väntar två nya matcher och attans vad vi ska heja!!!

Nu ska jag krypa till kojs med min knasiga bok. Busters öron av Maria Ernstam, jag kan inte bestämma mig om den är bra eller inte.

Tjingeling!!!

Alltså, Familjen tippade VM tre i topp efter första gruppspelsmatchen.
Jag tippade
Spanien
Brasilien
Holland

Nu är min etta och min trea i final. Jag kommer att vinna massor av pengar oavsätt vem som vinner, P är lite knäckt då han hade Tyskland som vinnare. Jag har lovat att bjuda honom på glass.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det går fortsatt bra på cupen!
    Ska hålla tummarna för dig så att du vinner massor av pengar! ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så mysigt och roligt, heja Hugo och Spanien!!!!

    SvaraRadera
  3. Den boken har jag läst och den är jättebra!!!
    Hoppas de vinner!

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina