Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 7 juni 2010

Höst väder


Det regnar, vad gör man då jo leker att det är höst. Hyr en bra film, eldar i spisen poppar popcorn och kryper upp i soffan. Kram

3 kommentarer:

  1. Om du glider tillbaka till mig och klickar bilden på det blå fatet från i söndags stor. Ser du något bekant till vänster???
    Den hälls på lite av varje - och är superb precis som du säger.
    Så det tipset har jag haft mycket nytta av - tusen tack!
    Tygtavlan som egentligen bara är tyg med en rundstav längst upp, kommer från marrimekko. har haft den i flera år och tröttnar inte på det enkla mönstret hur länge jag än tittar på det.
    Hoppas filmen var bra - även om det inte är höstkänsla man är ute efter just nu så vad annat kan man göra?
    Ha det bra i soffan.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag fastnade fullständigt! Här kommer jag att gå in ofta.
    Guuud vad jag har saknat dig... Ska bli så himla kul att träffas!!!! Kramar i massor!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Var den bra, filmen? :)
    kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina