Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 16 juni 2010

Är du royalist?

Ska du gå på bröllop på lördag?
Är du väl insatt i kungahuset och allt fix kring den stundande festen?
Har du koll på hur klänningen kommer att se ut?
Vilka gäster som kommer och vilken mat det blir.
Tycker du att det är förfärligt att Kronprinsessan skall föras fram till sin blivande make av pappa kungen?
Tittar du på alla "inför" bröllopet program som sänds på både svt och tv4.

Eler tillhör du dem som inte ens visste att kronprinsessan ska ingå äktenskap med Daniel Westling på Lördag.........

Jag tror att det är med detta bröllop som det var med melodifestivalen på 90-talet. Ingen vill erkänna att man tittar men alla har åsikter.



Här sitter inte jag på lördag i allafall, jag ska bänka mig framför tv:n med trevligt sällskap och en bit prinsesstårta.
Jag är nyfiken på hur bröllopsklänningen ser ut och jag vill gärna se alla de vackra gästerna anlända till storkyrkan.
Men jag kommer inte att ängna hela min lördag åt detta.



Fira det som firas kan - fast med måtta!

1 kommentar:

  1. Jag vill se hur de ser ut och småtitta lite, men jag kommer inte att sitta bänkad och jag kommer inte att ha åsikter om hur de gör eller ser ut, det är deras val!
    kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina