Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 10 maj 2010

Kampen mot klockan

Hej hopp!
Snälla ni överge mig inte!
Det finns så många måsten i min agenda, så mycket jag måste hinna med. Jag har inte glömt er, jag kommer snart tillbaka, jag ska snart kommentera hos er, jag lovar att ringa till dig ....snart jag ska bara......
Vissa veckor är bara pest..... tur att det ibland dyker upp en och annan röd dag som gör att det inte går att jobba. Det är stängt helt enkelt.

På onsdag eftermiddag åker vi till vårt paradis. (Kolla gärna i mina etiketter under vårt paradis om du vill läsa mera.)
Det är avkoppling på hög nivå. Vi ska såklart fixa en massa. Jag ska måla två kökssoffor, maken min ska röja i skogen(om foten tillåter), vi ska fiska, vandra i skogen och mysa med barnen. Spela monopol och kort, grilla marchmellos och äpplen. (hur stavas det egentligen)Sova länge, äta gott och besöka godis fabriken. Men egentligen finns inga måsten. När vi kliver ur bilen förändras andhämtningen, allt blir lungt och harmoniskt och kroppen fylls med ny energi.

Det är så mycket jag vill visa och berätta. Jag har målat en byrå SVART, den första svarta möbeln har flyttat in i vårt hem. Det blev jätte fint. Lillebror har spelat fotboll på MFF:s arena, det var stort kan ni tro. Jag har äntligen fotat rådjuren på min hundrunda. Kusinvitamin var med oss på tivoli, oj vad jag vill ha tid att sitta här och klinka och redigera bilder men strykhögen kallar och det ska packas inför helgen.
Gillar er skarpt
Tjingeling

Kristina

5 kommentarer:

  1. Jag tar åt mig av alltsammans. :) Känner igen mig också. Jag kommer i alla fall tillbaka hit så ofta jag har chansen. Njut nu av helgen på landet.

    SvaraRadera
  2. Kippar efter luft medan jag läser o äntligen kan jag nu dra in lite luft i lungorna.

    Ta det lugnt, vi finns alla här o väntar in dig. Vet precis hur det är när livet går i 190, men det är viktigt att finna luckorna för harmoni. Harmoni som paradiset ger er.

    Vi hade vårt torp på den tiden o vet inte om jag överlevt om vi inte kunnat fly dit under helger o ledighet.

    Varma kramar

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt, inte överger jag dig. Här hänger jag ändå! Kram

    SvaraRadera
  4. Andas! Ta det lugnt och så hoppas jag att ni får det riktigt skönt i paradiset. Allt har sin tid!

    SvaraRadera
  5. Var sak har sin tid! Vi finns kvar! :)
    Ha det nu så supermysigt i er fina stuga (hus)!!
    många kramar
    Jessica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina