Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 24 maj 2010

Helgen i bilder

Hej hopp!
Måndag igen. lillebror frågade i morse varför helen går så mycket fortare än vardagarna. Ja, vad svarar man? Det känns som om det stämmer, eller hur?
Vi har haft en underbar helg med massor av mys och kvalitetstid
.


Lite bilder från en underbar helg med fotboll, kusin mini gos och hundpassning. Dessutom blev det en tur till Lundakarnevalen på söndagen.


Kusin mini tittar på hockey

Tyra och lillasyrran Tekla.

Storebror och kusin mini:)

Lillebror medverkade flitigt under karnevalen:)

De blivande brudparet kom till Lund....

Morfar blir uppvaktad av denna vackra donna....hej min gulleplutt!


Är det någon mer än jag som inte är kompis med bloggers bildöverföring...grrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina