Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 16 maj 2010

Borta bra - hemma bäst!

Hej hopp!
Nyss hemkomna, inpackade och nerbäddade i soffan. Det är ju hockey, fixa och dona med väskor och post får bli i morgon.

Kom att tänka på min gamla goa kollega Alli.
För många år sedan när hon var ung och nykär tittade hon på hockey med älsklingen.
Jag vill under stryka att hon inte är idrottsintresserad.
Hon låtsades vara väldigt inne i matchen, hejade och pustade....... men efter ett tag kan hon inte hålla sig utan utbrister.
" Vem f-n är iceing? Jag hittar ingen gubbe med det efternamnet men de snackar om honom hela tiden"

Sov gott!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Hoppas ni har haft det riktigt bra!
    Vi får se till att träffas vi också!! kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni haft det riktigt skönt i helgen. Ser fram emot att höra lite mer om ert fina hus på landet.

    SvaraRadera
  3. ha ha, ja det skulle nog kunna kommit från mig oxå!!
    Är så OINTRESSERAD av hockey och fotboll...
    Jag går o lägger mig o läser istället.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, är inte det målvakten?! ;)
    kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina