Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 22 januari 2009

Torsdag med frossa

Hej!

Jag har flyttat mig från sängen till datorn för första gången på flera dagar. Sonen blev feber och förkylningssjuk och jag drog på mig det samma. Kanske inte så konstigt när vi delat säng och kudde flera nätter. Nåväl hoppas snart jag och godingen mår bättre. Vårt kök ser ut som sist. Konstigt, men när man är sjuk spelar det liksom ingen roll. Våra nya köksbänkar i massiv ek har kommit och de är jättefina. Kanske blir det panelbygge i helgen. Vårt nya kakel kommer inte förrän i början av nästa vecka så varför bråska. Jag dagdrömmer om vårt färdiga resultat och behöver nog inhandla en del små detaljer. Kanske kan det bli en tripp till helgen.



Jag läste på aftonbladets hemsida att Stieg Larssons "män som hatar kvinnor" har biopremiär den 27 februari. Det är en film jag måste se. Brukar inte se filmer som jag tidigare läst i bokformat men tänker göra ett undantag. Millennium böckerna är bara ett läsmåste så har du inte läst dem så sätt igång. Jag ska helt klart plöja igenom dem en gång till.

Behöver förresten ett boktips så har du ngt att komma med så lämna gärna en kommentar.



Dagens gos kommer från sonen. Ont i halsen och feber....... Mamma kan vi inte köpa sådana tabletter de berättar om på tvn? Du vet , dom mot halsbränna.

Kram från snorfia. :-)

2 kommentarer:

  1. Hej sjukis.
    Om du inte läst böckerna av Roslund/Hellström så är de ett hett tips. (Box 21, Odjuret, Edward Finnigans bekännelse) "Verkliga" deckare. Har du läst Camilla Läckberg? Jag var mycket skeptiskt, och föll pladask, sträckläsningsböcker!
    Ska jag ta med några till jobbet? Gick förresten hem i eftermiddags, mår inte alls bra...

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej tittade in här hos dig av en händelse. Kul att läsa din blogg! Har förresten ett boktips till dig. Om du inte läst något av Mons Kallentoft rekommenderar jag dig att göra det! Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina