Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 28 januari 2009

Onsdag med härliga hundminnen


Hej!
Huamig nu är det sådär kallt igen. Jag vill ha vår i luften och trädgården full med lökar som tittar upp lite här och där.
I stället är det på med varma vantar och mössan nerdragen över öronen när jag går min hundrunda.

Min fina och väldigt nära vän M går i hundköpar tankar. Det är så mysigt att lyssna på henne och hennes funderingar. Hon är så mån om att allt ska klaffa och har sökt massor av kunskap inför ett ev hundköp. Man hör ibland om människor som bara skaffar hund utan att tänka sig för. Det handlar faktiskt om en ny familjemedlem som förhoppningsvis kommer att leva många år. Tummen upp för er som tänker en gång extra innan ni kliver in i hundägargänget. Visst kräver det mycket av dig men ack så mycket det ger tillbaka.
Vår lilla bustyra är snart två år och en underbar och trogen vän. Hon tror just nu att det är hon som bestämmer och beter sig som om hon fått egen nyckel och kan komma och gå som hon vill...............Tonårsfasoner.

NU är det läggdags för mig, börjar JÄTTE TIDIGT i morgon.
Kram på er :-)

1 kommentar:

  1. Vad söt hon är! Tyvärr kan vi inte ha hund (allergiker i familjen) till barnens stora besvikelse. Ha det bra!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina