Nya förutsättningar

Hej min vän!

Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 15 januari 2009

Minusgraders Torsdag

Hua mig vad kallt det är. När jag kom hem från jobbet var det slaskigt i trädgården men nu bara ett par timmar senare är det fruset och härligt. Ska snart krypa upp i soffan med en kopp te och en bok. Har tänt en brasa och barnen sover. Maken är och jagar med min bror.

Måste bara berätta ngt kul. Sonens mobil har haft fullt upp i kväll. Det har kommitSMS hela tiden. Jag är väldigt nyfiken men skulle aldrig tjuvläsa hans SMS men tjuvlyssna på barnen när de pratar måste ju vara tillåtet. Tidigare i kväll satt mina rara och spelade dator tillsammans. Lillebror sa, om du är ihop med..... så kan jag vara ihop med hennes lillasyster. Tänk så bra för mamma och pappa när de ska hälsa på oss. Vi kan ju bo alla tillsammans. Jag skulle kunna betala dyrt för att se storebrors blick. Det är inte lätt att vara en blivande 12 åring med en lillebror med konstiga ideer. Kanske inte så lätt att vara lillebror heller. Vissa dagar är det KÄRLEK och andra dagar är man BARA VÄNNER.

Har fått min första kommentar till min blogg. Jippi! tack snälla goa S
Kram och godnatt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina