Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 17 januari 2009

Älskade Fredag

Fredag är verkligen veckans bästa dag tycker jag. Alla är så glada och avslappnade. I vår familj är fredagen helig. Vi lagar mat tillsammans och njuter av att vara familj. Barnen hjälper till med både matlagning och dukning. Minsta sonen har nyss blivit så stor att han får tända ljus, detta resulterar i att vi har tända ljus överallt. I kväll blir det bankat kött med ädelost, potatisslantar med grillkrydda och vitlök. Härlig sallad med svartabönor, soltorkade tomater, rödlök och fetaost. Till detta dricker vi TRIO vårt favorit vin. Barnen får nöja sig med cola. I kväll är det ju lets dance och det ska vi såklart se. Tänk vad duktig man är när man ligger i soffan och bedömmer dansare. Orkar vi blir det filmen Solstorm efteråt.
Ha en underbar kväll.
Imorgon ska vi köpa kakel. Kommer jag att sova i natt!
Kram :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina