Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 14 januari 2009

Glögg Onsdag

Hej!
Våra köksplaner börjar ta form. Maken har ritat en vacker skiss och äntligen är vi på G. Jag har väl varit på G länge men det är ju ändå inte jag som gör grovjobbet i slutändan. Det kommer såklart att bli toppen bra. När min underbara blogglärare lärt mig hur jag lägger in foto på bloggen kan ni få en före/efter bild. Jag älskar som sagt inredning och kan bli sittande i timmar vid datorn och drömma mig bort i andras bloggar. Det är farligt att börja klicka runt om ni förstår vad jag menar. Denna Onsdag gick så väldigt fort och det är redan kväll. Barnen sover och jag har en massa borde göra saker kvar. Tänkte värma lite glögg, krypa upp i soffan och bara slappa.Hoppas att min kära Mor har hittat hit, hon behöver läsa att hennes lilla dotter faktiskt kan LÅTA BLI MÅSTE SAKERNA..........
Börjar det klia i fingrarna kanske det blir ett inlägg till, annars God natt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina